Skocz do zawartości
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

[Odrzucone][UB Team] Jacob

Jacob

Rekomendowane odpowiedzi

• Legenda

engine.gif.d0ed9bb8e36dab332d0f2aa923512fd4.gifengine.gif.d0ed9bb8e36dab332d0f2aa923512fd4.gif

1. Imię: 

Kuba

2. Nick:

Jacob

3. Wiek: 

18

4. Kontakt Steam:

STEAM

5. Doświadczenie: 

Było by to moje pierwsze spotkanie jako członek UBT i jeśli chodzi o doświadczenie to jeszcze nie mam jeśli chodzi o UBT i ogarnianie SBka ale będę próbował moim sił.

6. Dlaczego właśnie ty?: 

Ogólnie na sieci jestem od 2k18/19 nawet już nie pamiętam, Nie było ze mną żadnych problemów, Teraz gdy jestem już Grafikiem Forum i Adminem Ts3 to nadal staram się pomagać i tylko gdy wbije ktoś na tsa z jakimś pytaniem czy problemem to próbuję pomóc lub odsyłam go do wyższej administracji, nie zostawiam 

takiej osoby na lodzie. Demka odpalać umiem nie jest to żaden problem, jestem też miły i kulturalny i to właśnie te cechy charakteru pomogą mi w komunikacji z innymi użytkownikami którzy będą potrzebować pomocy 

z nadaniem jakiegoś bana bądź choćby napisania odwołania na forum.

7. Czy kiedykolwiek używałeś czitów (Tak/Nie)?: 

Tak używałem 

8. Czy kiedykolwiek dawałeś UB/BANA poprzez stronę Sourcebans (Tak/Nie)?  

Nigdy nie miałem okazji korzystać z Sbka w jakikolwiek sposób to będzie mój pierwszy raz.

9. Co twoim zdaniem powinien robić UBT:

UBT powinno Pomagać nie tylko innym członkom swojego zespołu UBT ale również samym graczom którzy chcą się odwołać od bana lub napisać skargę na danego gracza, a także pomagać adminom i Opiekunom przy rozpatrywaniu skarg, którzy nie są pewni swojej decyzji. Jeśli jeden z członków nie jest pewny swojej decyzji najlepiej się poradzić innych osób z UBT.

engine.gif.d0ed9bb8e36dab332d0f2aa923512fd4.gifengine.gif.d0ed9bb8e36dab332d0f2aa923512fd4.gif

• 2 tygodnie później...
  • Zasłużony