Legenda Jacob Opublikowano 14 Maja 2021 Legenda Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2021 1. Imię: Kuba 2. Nick: Jacob 3. Wiek: 18 4. Kontakt Steam: STEAM 5. Doświadczenie: Było by to moje pierwsze spotkanie jako członek UBT i jeśli chodzi o doświadczenie to jeszcze nie mam jeśli chodzi o UBT i ogarnianie SBka ale będę próbował moim sił. 6. Dlaczego właśnie ty?: Ogólnie na sieci jestem od 2k18/19 nawet już nie pamiętam, Nie było ze mną żadnych problemów, Teraz gdy jestem już Grafikiem Forum i Adminem Ts3 to nadal staram się pomagać i tylko gdy wbije ktoś na tsa z jakimś pytaniem czy problemem to próbuję pomóc lub odsyłam go do wyższej administracji, nie zostawiam takiej osoby na lodzie. Demka odpalać umiem nie jest to żaden problem, jestem też miły i kulturalny i to właśnie te cechy charakteru pomogą mi w komunikacji z innymi użytkownikami którzy będą potrzebować pomocy z nadaniem jakiegoś bana bądź choćby napisania odwołania na forum. 7. Czy kiedykolwiek używałeś czitów (Tak/Nie)?: Tak używałem 8. Czy kiedykolwiek dawałeś UB/BANA poprzez stronę Sourcebans (Tak/Nie)? Nigdy nie miałem okazji korzystać z Sbka w jakikolwiek sposób to będzie mój pierwszy raz. 9. Co twoim zdaniem powinien robić UBT: UBT powinno Pomagać nie tylko innym członkom swojego zespołu UBT ale również samym graczom którzy chcą się odwołać od bana lub napisać skargę na danego gracza, a także pomagać adminom i Opiekunom przy rozpatrywaniu skarg, którzy nie są pewni swojej decyzji. Jeśli jeden z członków nie jest pewny swojej decyzji najlepiej się poradzić innych osób z UBT. Enduro , cerq , PolishWonderBoy i 3 innych 1 3 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...