Skocz do zawartości
⚙️ NOWY SERWER CS2 DEATHRUN+KLASY ⚙️ ×
⚙️ NOWY SERWER CS2 DEATHRUN+KLASY ⚙️
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Regulamin Surf + Timer EASY


Dokirini

Rekomendowane odpowiedzi

  • Legenda
 

 

★ SURF + TIMER [EASY: 1-3] ★

 

 

 

1. Zasady Ogólne

1. Gracz powinien zapoznać się z regulaminem przed rozpoczęciem rozgrywki na naszym serwerze.

2. Nieznajomość regulaminu nie jest usprawiedliwieniem w przypadku złamania któregoś z podpunktów zawartych w nim.

3. KARY. Łamanie zasad określonych w regulaminie jest karane. Długość kar przedstawiona jest w taryfikatorze, na dole regulaminu. Czas danej kary może być rozpatrywany indywidualnie do danej osoby, w zależności od wielu czynników, takich jak liczba otrzymanych kar za ten sam czyn lub wysoką szkodliwość danego zachowania. 

4. REKLAMY. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz reklamowania serwerów Counter-Strike, serwerów głosowych (TeamSpeak3, Discord itp.) oraz stron internetowych takich jak: strony internetowe o tematyce Counter-Strike; strony pornograficzne; strony hazardowe; własne strony internetowe; portale społecznościowe niezwiązane z Cs-Porobieni (Twitch, YouTube itp.). Zakaz dotyczy reklam na czacie tekstowym, czacie głosowym, w nickach oraz w TAG-ach, i nazwach broni.

5. OBRAZA. Na serwerze dozwolone jest przeklinanie, o ile wulgaryzmy nie są kierowane w stronę innych graczy. W momencie dopuszczenia się obrazy na którymś z graczy, administrator ma prawo zainterweniować, nakładając stosowną karę, podpartą podpunktem z taryfikatora. Za obrazę uznane może zostać zarówno używanie słów niecenzuralnych w stronę innych graczy, jak i życzenie śmierci, kalectwa, nieszczęść. Karane jest również używanie wyrażeń o tle rasistowskim, antysemickim, faszystowskim, nazistowskim, homofobicznym oraz obraza lub złorzeczenie osobom bliskim gracza. Używanie słów nieuznawanych powszechnie za wulgaryzmy, w celu znieważenia drugiej osoby, zostanie odebrane jako obraza, a dopuszczający się tego czynu zostanie ukarany.

6. MIKROFON. Czatu głosowego używać mogą osoby, które przeszły mutację głosu. W przeciwnym razie gracz może zostać wyciszony permanentnie lub do momentu udowodnienia administracji, że jego głos brzmi już dojrzale. Administrator może udzielić pozwolenia korzystania z czatu głosowego osobom, które nie przeszły mutacji głosu, tylko i wyłącznie w celu podawania potrzebnych informacji swojej drużynie, dotyczących rozgrywki. 

7. PROWOKACJA. Zachowania prowokujące graczy do konfrontacji słownej, bądź innych agresywnych reakcji, są zabronione. Jako prowokację uznaje się wszelkie używanie wyrazów obraźliwych, poniżających, szkodliwych, powodujących niekontrolowane zachowanie lub wywołujących negatywne emocje. Wyrażenia typu "ez, es, essa, łatwo, bez oporu itp." także są odbierane jako prowokacja. 

8. HANDEL. Na serwerze zakazane jest oferowanie wymiany, sprzedaży lub kupna czegokolwiek. W takim celu należy skorzystać z wiadomości prywatnej lub odpowiedniego działu na forum Cs-Porobieni.pl.

9. PROFIL. Zabronione są nicki, TAG-i oraz awatary, których treść jest wulgarna, rasistowska, antysemicka, nazistowska, faszystowska, urażająca uczucia religijne lub orientację seksualną. 

10. PING. W momencie, gdy ping gracza jest zbyt wysoki, gracz laguje, klatkuje lub w inny sposób uniemożliwia celne oddawanie strzałów w jego postać, administrator ma prawo wyrzucić taką osobę z serwera. Aby móc kontynuować rozgrywkę na naszym serwerze, gracz musi wyeliminować wszelkie problemy techniczne, niezwiązane ze złym działaniem serwera, a wywodzące się od niego (kłopoty z Internetem, niewydajny komputer itp.).

11. ROZMOWA. Czat głosowy oraz czat tekstowy służą do porozumiewania się ze sobą, w celu przekazywania informacji lub luźnej konwersacji. Nadużywanie obu czatów, spamowanie, krzyczenie do mikrofonu, puszczanie muzyki oraz bindów jest zakazane. 

12. PODSZYWANIE SIĘ. Przy wejściu na serwer upewnij się, że Twój nick nie jest taki sam, jak nick innego gracza. W innym przypadku możesz zostać posądzony o podszywanie się, co skutkuje zmianą Twojego nicku przez administratora, wyrzuceniem z serwera lub czasową blokadą rozgrywki. Używanie TAG-ów przeznaczonych dla administracji uważane jest za podszywanie się.

13. ZGŁASZANIE. Zabronione jest używanie "y@" oraz nadużywanie "u@". Z pierwszego czatu ma prawo korzystać tylko administracja serwera. Drugi czat służy do zgłaszania niewłaściwego zachowania na serwerze lub ważnych pytań w kierunku administracji. Zgłoszenie ma być w formie krótkiej wiadomości tekstowej, treściwej, w której zawarte będą najważniejsze informacje, takie jak nick osoby zgłaszanej oraz powód zgłoszenia (np: "C3N obraża"; "C3N cheatuje"). Zgłoszeń należy dokonywać tylko i wyłącznie na "u@" lub w wiadomości prywatnej.

14. KRADZIEŻ GRACZY. Zachowanie zachęcające graczy do opuszczenia serwera jest zakazane. W zależności od szkodliwości takiego zachowania, gracz może ponieść konsekwencje większe, niż te przedstawione w taryfikatorze. 

15. SPECT. Przebywanie w trybie obserwatora może negatywnie oddziaływać na działanie serwera oraz może prowadzić do braku możliwości dołączenia do serwera innych graczy z powodu ograniczonej liczby slotów. Przebywanie na "SPECT" dozwolone jest tylko w kilku przypadkach (np: AFK, sprawdzanie podejrzanego gracza przy braku obecności administracji). W przeciwnym razie zostaniesz poproszony o powrót do swojej drużyny, przeniesiony do losowej drużyny lub wyrzucony z serwera. Przebywanie na AFK powyżej pięciu rund, a także w przypadku, gdy na serwerze przebywa powyżej 25 graczy, jest niedozwolone. 

16. BŁĘDY SERWERA. Gracza obowiązkiem jest zgłaszanie wszelkich usterek, glitchy oraz bugów, które zauważy podczas rozgrywki na naszym serwerze. Wykorzystywanie ich jest zabronione, dotyczy to wszystkich bugów, w tym strzykawki i modeli postaci. To samo tyczy się wchodzenia na niewidzialne tekstury i inne miejsca, które wynikają z błędów serwera lub mapy. 

17. AKTYWNY BAN. Gracz z aktywnym banem zostanie wyłapany przy wejściu na serwer i kolejno zbanowany. Gdy ban nie był permanentny, czas pozostałej kary zostanie podwojony. Gdy gracz otrzymał bana na drugim koncie, oba konta muszą odczekać do końca kary.

18. CHEATOWANIE. Używanie wszelkiego rodzaju zewnętrznych programów ułatwiających rozgrywkę (cheaty, skrypty itp.) jest surowo zabronione i karane permanentnym zakazem gry na wszystkich naszych serwerach. UWAGA: Prowokowanie administratora poprzez nadużywanie komend wywołujących zwiększanie się czułości myszki w grze, ciągłej zmiany nazwy gracza lub takich, które mogą imitować używanie innego zewnętrznego oprogramowania, jest zabronione. Administracja serwera ma prawo zbanować prowokatora za "cheatowanie". Ukarany ma możliwość odwołania się od kary na forum. 

19. ODWOŁANIE OD KARY. W przypadku otrzymania niesłusznej kary na naszym serwerze, gracz powinien złożyć odwołanie od niej w jak najkrótszym czasie, w odpowiednim dziale na forum, stosując prawidłowy wzór. W innym przypadku odwołanie nie będzie rozpatrywane.

20. UTRUDNIANIE GRY. Zachowania utrudniające rozgrywkę swojej drużynie (takie jak: celowe rzucanie granatów pod nogi; strzelanie w sojuszników; celowe wydawanie różnych odgłosów w celu zdradzania pozycji członka własnej drużyny; kradzież broni; nadużywanie pingowania itp.) jest zabronione.

21. DZIAŁANIE NA SZKODĘ SERWERA. Gracz, który konsekwentnie nie przestrzega regulaminu, tj. ciągle łamie regulamin, pomimo wielokrotnego przywoływania do porządku poprzez karę w postaci bana na najdłuższy przewidywany przez regulamin okres (recydywa); może, za zgodą opiekuna lub wyższej administracji, otrzymać bana permanentnego na serwerze. Gracz, który otrzymał karę za działanie na szkodę serwera ma szansę na napisanie odwołania w odpowiednim dziale.

22. CZYSZCZENIE CZATU. Gracz, który nagminnie, bezpodstawnie używa komendy do czyszczenia chatu, lub czyści czat w celu zatuszowania treści łamiących regulamin (napisanych przez czyszczącego, lub innego gracza) bez uprzedniego zgłoszenia tych treści adminowi podlega karze przewidzianej w taryfikatorze.

23. POCHWAŁY. Gracze mają zakaz proszenia lub wymieniania się pochwałami z innymi.

 

2. Administracja

1. DOBRO SERWERA. Administracja ma za zadanie utrzymywać porządek na serwerze, dbać o jego dobry wizerunek, pomagać graczom, starać się rozwiązywać zgłaszane problemy i odpowiadać na pytania dotyczące serwera oraz sieci. 

2. WSPÓLNE ZASADY. Administratora obowiązuje ten sam regulamin, który obowiązuje pozostałych graczy serwera, bez wyjątków.

3. REAGOWANIE. Administracja ma obowiązek sprawdzania czatu dla administratorów (u@) i bezzwłocznego reagowania na pojawiające się na nim zgłoszenia. 

4. UCZCIWE KARANIE. Kary nadawane przez administratorów muszą opierać się na taryfikatorze spisanym poniżej. W przypadku gdy kara jest zbyt długa lub nieuzasadniona, należy napisać odwołanie na forum; zgłosić to opiekunowi lub wyższej administracji. 

5. WYDŁUŻONE KARY. Administrator ma prawo nałożyć karę dłuższą w przypadku, gdy gracz dopuszcza się regularnie tego samego, zabronionego czynu lub szkodliwość ów czynu jest wysoka. Należy pamiętać, że każda taka kara powinna być zgłoszona opiekunowi, a nieuzasadnione zwiększanie kar opisanych w taryfikatorze może skończyć się wyciągnięciem konsekwencji wobec administratora. 

6. BEZ UPOMINANIA. Administracja nie ma obowiązku upominania gracza przed nakładaniem kary. To w obowiązku gracza leży zapoznanie się z regulaminem oraz przestrzeganie go podczas rozgrywki na naszym serwerze. 

7. W UKRYCIU. Ranga wszystkich administratorów musi pozostawać w ukryciu. W przeciwnym razie widoczna ranga może utrudniać wykonywanie pewnych czynności reszcie administratorów. 

8. AKTYWNOŚĆ. Administrator ma obowiązek uczestniczenia w życiu sieci, zarówno na serwerze jak i na forum. Regularne wchodzenie na forum zmniejsza ryzyko ominięcia ważnych informacji dotyczących jego serwera. Regularna obecność administratorów na serwerze tworzy z niego miejsce przyjemniejsze i bezpieczniejsze dla naszych graczy.

9. KARANIE ADMINA. Administrator może zbanować drugiego administratora tylko w przypadku, gdy stwierdził u niego wykorzystywanie widocznego, łatwego w ocenie, zewnętrznego oprogramowania ułatwiającego rozgrywkę (cheaty, skrypty itp.). W przeciwnym razie obowiązkiem administratora jest niezwłoczne zgłoszenie nieodpowiedniego zachowania do opiekuna serwera lub wyższej administracji. Blokowanie komunikacji drugiemu administratorowi możliwe jest tylko i wyłącznie w przypadku, gdy ten dopuścił się reklamowania rzeczy niedozwolonych, które zostały wymienione w regulaminie. 

10. NIEOBECNOŚĆ. Każda nieobecność powyżej 3 dni powinna zostać zgłoszona w odpowiednim temacie na forum sieci.

11. UPRAWNIENIA. Wykorzystywanie uprawnień administratora w sposób niewłaściwy oraz faworyzacja graczy jest surowo zabroniona. Gracz powinien poinformować opiekuna serwera lub wyższą administrację w przypadku pojawienia się takiego zachowania.

12. DOBRY POWÓD. Administracja ma obowiązek uwzględniania w powodzie kary treść, którą można odnaleźć w taryfikatorze. Powód kary ma być oczywisty, zaczerpnięty z regulaminu. Za wszelkie niejasności i komplikacje, jakie nieodpowiednia treść kary może wywołać, odpowiada administrator, który tę karę nałożył. 

13. POZA SERWEREM. Administracja nie ma prawa karać gracza za czyny dokonane poza serwerem. (np. komentarz pod profilem)

 

3. Taryfikator

1. Używanie zewnętrznego oprogramowania, opisanego w powyższym regulaminie. - Ban permanentny.
2. Obraza lub złorzeczenie (w stosunku do gracza lub jego rodziny). - Gag/Mute/Ban do 8 godzin.
3.
Reklamowanie niedozwolonych treści (opisanych w punkcie 4. zasad ogólnych, z wyłączeniem stron hazardowych). - Ban permanentny.
4. Reklamowanie stron hazardowych. - Kick/Ban do 30 minut. Gdy sytuacja nagminnie się powtarza - Ban do 24 godzin. 
5.
Utrudnianie gry swojej drużynie. - Kick/Ban do 30 minut.
6.
Zgłaszanie nieprawidłowego zachowania na czacie głosowym lub tekstowym. - Kick/Ban do 10 minut.
7.
Prowokowanie (opisane w punkcie 7. zasad ogólnych). - Kick/Ban do 2 godzin.
8.
Używanie mikrofonu przed przejściem mutacji głosu. - Mute na tydzień lub mute permanentny.
9. Używanie nieprawidłowych nicków, TAG-ów lub awatarów (opisanych w punkcie 4. oraz 9.). - Kick/Ban do 30 minut.
10.
Puszczanie muzyki lub bindów przez mikrofon. - Mute permanentny.
11. Proponowanie graczom wyjście z serwera. - Kick/Ban do 30 minut.
12.
Podszywanie się pod graczy lub administratorów. - Ban do 7 dni.
13.
Wchodzenie na aktywnym banie. - Ban permanentny.
14. Niewykonywanie celów mapy lub nadmierne kampienie pomimo upomnień. - Kick/Ban do 30 minut.
15.
Wykorzystywanie błędów i bugów serwera oraz wchodzenia na niewidzialne tekstury. - Ban do 3 godzin.
16.
Zbyt wysoki ping, nadmierne lagowanie, klatkowanie lub inne problemy techniczne leżące po stronie gracza, które utrudniają rozgrywkę reszcie serwera. - Kick/Ban do 15 minut.
17.
Nieuzasadnione przebywanie w roli obserwatora (SPECT). - Kick/Ban do 10 minut.
18.
Nadużywanie czatu dla administracji (u@) lub nieuzasadnione pisanie na nim. - Ban do 30 minut.
19.
Próba omijania blokady czatu. - Ban do 8 godzin.
20.
Nadużywanie czatu lub używanie go w sposób niewłaściwy, lub nadużywanie komunikacji głosowej. - Kick/Gag/Mute do 360 minut lub ban do 30 minut.
21.
Przebywanie na !AFK powyżej 5 rund lub w momencie, gdy liczba graczy na serwerze przekracza 20. - Kick.
22.
Działanie na szkodę serwera - Ban permanentny (za zgodą opiekuna lub wyższej administracji).
23. Proszenie innych o pochwały lub wymienianie się. - Kick/ban do 15 minut

 

Regulamin jest własnością sieci Cs-Porobieni.pl. Sieć zastrzega sobie prawa do niego. Kopiowanie, udostępnianie i wykorzystywanie regulaminu poza siecią Cs-Porobieni jest zakazane. Regulamin jest edytowany i aktualizowany na bieżąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dokirini zmienił(a) tytuł na Regulamin Surf + Timer EASY
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...