Skocz do zawartości
⚙️ NOWY SERWER CS2 DEATHRUN+KLASY ⚙️ ×
⚙️ NOWY SERWER CS2 DEATHRUN+KLASY ⚙️
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Regulamin serwera - Jailbreak


Dokirini

Rekomendowane odpowiedzi

  • Legenda

rjb.png.9d9a22579ca36f67024d9344fdb0bc8b.png

§1.Zachowanie graczy oraz adminów

1. Zanim wejdziesz na serwer, zapoznaj się z poniższym regulaminem.

2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania!

3. Osobami odpowiedzialnymi za porządek na serwerze są administratorzy i wszyscy gracze.

4. Za złamanie dowolnego punktu z regulaminu grożą konsekwencje, które są zawarte w 5 punkcie.

5. Zakaz podrabiania tagów adminowskich. ([ADMIN],[OPIEKUN],[WŁAŚCICIEL] etc.).

6. Zakaz posiadania TAGU reklamującego inną sieć serwerów/serwer (Dopuszczalny TAG CS-Porobieni.pl).

 

 

§2.Zachowanie graczy oraz adminów

1. Zabrania się obrażania graczy/adminów lub ich rodziny.

2. Zabrania się prowokowania i podżegania do kłótni.

3. Zabrania się demagogii w jakiejkolwiek formie (rasizm, faszyzm, nazizm...).

4. Zabrania się nadmiernego przeklinania.

5. Zabrania się podszywania pod innych graczy.

6. Zakazane jest nadużywanie mikrofonu (krzyczenie, puszczanie bindów itp.).

7. Nie można nadużywać mikrofonu bez ukończenia mutacji.

8. Zakazane jest podpowiadanie na serwerach głosowych( Discord, TeamSpeak etc.).

9. Admin to też człowiek nie jest w stanie sprawdzić wielu graczy w tym samym czasie.

10. Wszelkie spory załatwiamy na czacie prywatnym, a nie na serwerowym. 

11. Spamowanie na AdminChat (u@) będzie karane.

 

 

§3.Regulamin administratora

1. Admin nie ma prawa zbanować admina - jeśli admin popełnił błąd zgłoś to na forum!

2. Admin stosuję się do tego samego regulaminu co gracz.

3. Osoba, która posiada stanowisko administratora serwera musi zgłosić każdą nieobecność powyżej 3 dni na forum i/lub do właściciela serwera.

4. Admin ma obowiązek sprawdzania czatu admina (u@).

5. Admin ma obowiązek sprawdzenia zgłoszonego gracza.

6. Zabronione jest nadużywanie swoich uprawnień oraz faworyzowanie innych graczy - na serwerze każdy jest równy.

7. Nadanie kary wykraczającej poza taryfikator musi być wcześniej uzgodnione z Opiekunem/właścicielem Serwera.

8. Admin nie może dać unbana, od tego jest UBT/opiekun/właściciel.
9. 12. Administratorowi zabrania się faworyzowania graczy ze względu na ich staż oraz kontakty.

 

 

§4.Rozgrywka

Zwroty serwerowe:

Freekill(fk) - CT zabił terrorystę bez powodu.

Freeday(fd) - dzień wolny, terroryści mogą biegać po całej mapie z wyjątkiem GunRoom'u. Terrorysta może zostać zabity za posiadanie broni/wchodzenie do GR'a/bieganie za CT. CT może sobie wyznaczyć punkt który zajmuję na mapie z wyjątkiem GunRoom'u - może to być przykładowo pomieszczenie z basenem, pomieszczenie z dyskoteką. Wtedy oznacza to iż więzień który wejdzie do takiego zajętego pomieszczenia z bronią lub bez może zostać zabity. Warunkiem jest wcześniejsze zajęcie danego pomieszczenia gdy jeszcze nie znajduje się tam żaden więzień!

Pozycja buntu - kucnij przytrzymaj patrząc maksymalnie w dół. Polecenie może wydać każdy CT po śmierci wardena (w przypadku gdy zginie inny ct niż warden pozycje buntu ogłosić może tylko i wyłącznie WARDEN).

Totalny bezruch - terrorysta zamarza w aktualnej pozycji (nie może ruszać kamerą/skakać/kucać/bić kosą lub jej zmieniać za pomocą /knife i /ws)

Bezruch - terrorysta nie może chodzić ale może skakać/kucać/bić kosą etc.

Ostatnie życzenie(lr) - Życzenie ustanowione przez prowadzącego dla ostatniego żyjącego oraz niezbuntowanego więźnia w rundzie.

Gunroom(gr) - Pomieszczenie z bronią, zazwyczaj respią się w nim gracze CT.

Klawisz - Zwykły Anty-Terrorysta wykonujący obowiązki strażnika oraz pomaga prowadzącemu w utrzymaniu porządku więzienia.

Zastępca(deputy) - Osoba, która przejmuje obowiązki prowadzącego po jego śmierci.

 

 

 

§4.Zasady prowadzącego

1. Polecenia muszą być jasne i zrozumiałe.

2. Gdy terrorysta prosi Cię byś powtórzył a wcześniej tego nie zrobiłeś MUSISZ mu powtórzyć.

3. Na serwerze nie może występować faworyzacja.

4. Warden ma obowiązek dokończenia zabawy (np Quiz) w momencie, gdy został ostatni żyjący TT.

5. Warden musi prowadzić kreatywnie, nie może robić jednej i tej samej zabawy przez całą mapę, używać tego samego wzoru prowadzenia.

6. Wydawanie poleceń, których TT nie są wstanie spełnić jest zabronione. (Nie dotyczy zabawy w sajmon mówi oraz tak zwanego baitowania). 

7. Zanim zaczniesz zabawę musisz zapytać terrorystów czy znają jej zasady, jak któryś z terrorystów ich nie zna musisz je wytłumaczyć, chyba że są opisane w ostatnim punkcie regulaminu!

8. Prowadzący powinien dążyć do tego by ostatni żyjący terrorysta miał życzenie.

9. Prowadzący powinien zabrać jak najwięcej więźniów (terrorystów) na mapę.

10. Pozycje buntu można wywołać tylko gdy CT zginie z rąk terrorysty.

11. CT nie może kłamać, tzn jak terrorysta zapyta np. o to czy może wrócić nie możesz skłamać i oznacza to że może wrócić i go nie zabijesz, wyjątkiem jest gdy gracz wraca z bronią w ręku bądź na plecach.

12. Zanim będziesz prowadził kolejną rundę z rzędu zapytaj innych CT czy któryś nie chce poprowadzić.

13. Nie wydawaj komend "do odwołania". Oznacza to tyle, że nie używamy ich oraz nie musimy każdego poprzedniego polecenia odwoływać. 

14. Pamiętaj by nie przesadzać z ilością terrorystów do zabicia za wygranie zabawy np. mistrza klawiatury .

15. CT nie może zabijać TT na zabawie. Chyba, że sytuacja wymaga tego np. ktoś był ostatni w zabawie ostatnia reakcje na zabijanie, TT posiada broń lub zagraża CT i chce wywołać bunt.

16. Prędkość skakanki można zmieniać maksymalnie o 1 poziom. Lecz nie musisz informować TT kiedy zmieniasz. Ale trzeba zmieniać po skoku, a nie zaraz przed nim.

17. Wszystkie zabawy można rozpocząć słowami np. "pobawimy się", "rozpoczynam zabawę" i innymi tego typu wariacjami o tym samym znaczeniu.

18. Jeśli wydajesz polecenie np. "podskoczcie" i nie odliczysz nie możesz zabić TT WYKONUJĄCYCH polecenie.

19. Pomiędzy zabawami musi wystąpić przynajmniej 1 zwyczajna runda z  zwykłym prowadzeniem.

20.  Po użyciu sm_setff do zabawy wybierającej terrorystę z życzeniem należy wyłączyć setff przed skończeniem rundy.

 

 

 

§5 Terrorysta może zostać zabity za:

1. Namawianie do buntu.

2. Nie spełnianie poleceń Wardena.

3. Posiadanie broni.

4. Rzucanie/trzymanie granatów bez pozwolenia Wardena.

5. Wejście do zbrojowni (gr).

6. Wydanie poleceń innym TT w celu ich zmylenia.

7. Przyciśnięcie guzika bez pozwolenia prowadzącego.

8. Przyznanie się do winy (nawet jeśli byłeś niewinny).

9. Blokowanie/stanie w przejściu lub drzwiach/uniemożliwianie CT przemieszczenia się dalej.

10. Bieg z innymi terrorystami w stronę gracza CT (także podczas FD).

11. Podejście do CT na odległość uderzenia z noża.

12. Niszczenie lub wchodzenie do secretów/portali (nawet przed otwarciem cel).

13. Opóźnianie wykonania komend lub wydłużanie trasy dojścia.

14. Oszukiwanie na zabawach (Dodatkowe przywileje VIP'a nie jest liczone do oszukiwania)

15. Za wprowadzanie CT w błąd możesz również zginąć.

16. Za przedłużanie rundy bez posiadania broni z amunicją.

 

 

§6 Gdy zginie prowadzący:

1. Możesz wydać pozycje buntu (nie będąc wardenem - tylko ct).

2. Wszystkie zabawy zostają anulowane zostaje tylko pozycja buntu/bezruch/totalny bezruch.

3. By przejąć prowadzenie należy wpisać !w

 

 
§7 Zasady ogólne Jailbreak

1. Podczas pierwszej rundy jest FreeDay.

2. Gdy w pierwszej rundzie nie było freedaya CT musi zrobić go w następnej.

3. Ban obowiązuje na wszystkie konta gracza.

4. Nie można przedłużać rundy nie mając broni. (Od momentu buntu masz minutę na podniesienie broni z NABOJAMI)

5. Zakaz używania modulatorów/innych programów zewnętrznych zmieniających twój głos.

6. Wszystkie prośby o unbana/unmute/skargi piszemy na forum. Zakazuje się pisania do adminów/opiekuna na pw.

7. Pozycja buntu odwołuje wszystkie wcześniejsze polecenia i zabawy.

8. Na serwerze jest zakaz obrażania, można przeklinać lecz w granicach zdrowego rozsądku.

9. Na serwerze wszystkie polecenia wykonujemy najszybszą i najkrótszą drogą.

10. Podczas zabawy w Jaka to melodia można używać tylko i wyłącznie muzyk mających 2 miliony wyświetleń i więcej.

11. Zabrania się przebywania w CT więcej niż 2 mapy z rzędu, daj się innym pobawić. (chyba, że nie ma chętnych)
12. Osoba bez mutacji ma prawo wejść do CT tylko gdy nie ma chętnych osób z mutacją i zna REGULAMIN!

 

 

§8 Administrator:

1. Admin musi iść do ct gdy nie ma chętnych.

2. Admin może dać bana za coś czego nie ma w regulaminie oczywiście w granicach rozsądku.

3. Admin ma prawo nałożyć na siebie beacona (oznaczenie) gdy wykonuje sprawy związane z serwerem (nadużywanie będzie karane) - nie może zostać wtedy zabity. Po zakończaniu załatwiania spraw serwera admin może wrócić do reszty terrorystów i się dalej z nimi bawić (jak zostanie admin + jeden inny tt to admina można zabić).

4. Admin ma obowiązek utrzymania porządku na serwerze.

5. Admin musi dopilnować by była odpowiednia liczba więźniów i strażników (3 terrorystów - 1 ct).

6. Gdy CT nie daje sobie rady admin ma obowiązek im pomóc.

7. Admin musi dać CT goda podczas zabawy np. chowanego, killday w innym razie z jego winy mogą umrzeć CT.

 

 

§9 Terrorysta:

1. Gdy zostałeś zrespiony przez admina/kupiłeś odrodzenie w sklepie/wylosowałeś je z !losuj MUSISZ dołączyć do żyjących tt i posiadasz takie same nakazy jak i zakazy, oraz nie możesz się zbuntować (inaczej zostaniesz zbanowany).

2. Możesz zadać obrażenia CT tylko i wyłącznie gdy stoisz w miejscu i podszedł do ciebie na zasięg kosy (bez ponoszenia konsekwencji). W innym wypadku zostanie to uznane za bunt.

3. Terrorysta nie może posiadać więcej niż 500hp z wampiryzmu.

4. Po respawnie przez admina/fk/sm_losuj warden może lecz nie ma obowiązku powtarzać Ci poleceń.

5. Nóż, apteczka, c4 i decoy nie są uznawane za broń.

6. Wszystkie komendy należy wykonywać w trybie natychmiastowym bez zwłoki.

7. Jeżeli nie minął czas na wykonanie polecenie to możesz poprosić o jego powtórzenie.

8. Podczas zabawy obowiązuje bezruch.(Chyba, że prowadzący powie inaczej)

9. Terrorysta nie może posiadać broni.

10. Terrorysta nie może wejść do GR'a nawet podczas FreeDaya.

11. Posiadanie broni w TT grozi śmiercią chyba, że WARDEN zezwolił na posiadanie PUSTEJ broni.

12. Każde polecenie zastępuje poprzednie (NIE DOTYCZY DOPOWIEDZEŃ). Dotyczy również zabaw, ale jej nie odwołuje (Nie dotyczy sajmon mówi). Warden musi zakańczać zabawy.

13. Cela to miejsce respa tt (izolatka i wyspa to też cele).

14. FreeDay następuje dopiero gdy WARDEN go ogłosi.

15. Zakazuje się wchodzenia do miejsc niedostępnych dla CT. (Miejsca gdzie można dostać się za pomocą Jetpack, 2x skok itd )

16. Zakaz kłamania podczas tłumaczenia FreeKilla.

17. Zakaz oszukiwania/kampienia/leczenia jak i tworzenia sojuszów się na zabawach - "nie widzimy się" będzie od teraz brane jako sojusz i surowo karane.(Wyjątkiem jest MediShot z SVIP'a to jest wasz przywilej i jego możecie używać)

18. Obowiązuje zakaz podpowiadania na statusie DEAD.

19. Gdy jesteś zbuntowany w rundzie buntu  masz prawo zapytać WARDENA czy możesz wrócić bez ponoszenia konsekwencji.
20. Trzymanie granatu w ręce jest uznawane za próbę buntu i prowadzący może Cię za to zabić bez tłumaczeń.
21. Prowadzący może stosować tzw. "Karniaki" szczególnie wobec nowych graczy lecz wcale nie jest to przymus!

 

 

 

§10 Klawisz(ct):

1. Zanim wejdziesz do CT upewnij się, że masz sprawny mikrofon i jesteś po mutacji. (w innym wypadku dostaniesz PERM mute), (wyjątkiem wejścia osoby bez mutacji do CT jest brak chętnych ludzi z mutacją do CT oraz adminów)

2. Nie zabijaj TT gdy dobrze wykonują polecenia wardena.

3. Jeżeli nie znasz regulaminu lub nie masz zamiaru prowadzić nie wchodź do CT.

4. Jeżeli zrobisz na terroryście FreeKilla musisz wpisać killa w konsoli/bądź powiadomić go, że będzie miał freedaya w następnej NORMALNIE PROWADZONEJ rundzie.

5. Zakaz podrzucania broni terrorystom. Wyjątkiem jest rozdawanie broni do zabaw typu shot4shot, itp.

6. CT musi mieć 100% pewności zanim zabije TT.

7. CT musi pomagać wardenowi, żeby się bawić idź do TT.

8. Jeżeli w CT nie ma wystarczającej liczby osób spełniających wymagania prowadzący może wyznaczyć osobę która będzie mu pomagać.

9. CT nie może kłamać.

10. Przed każdym poleceniem musisz odliczyć. (Nie dotyczy sajmon mówi).

11. Podczas zabawy w pierwsza/ostatnia i odwrotna reakcja CT nie może zabijać. Warden oczywiście może.

12. Killday'a mogą dać tylko admini.

13. Obowiązuje kategoryczny ZAKAZ leczenia się na zabawach.(Wyjątkiem jest MediShot SVIP'a jest to Wasz przywilej)

14. Jeżeli jesteś jedynym żyjącym CT nie musisz posiadać Wardena by prowadzić.

15. Pozycje buntu może wydać każdy antyterrorysta, gdy prowadzący zostanie zabity bądź już nie żyje, lecz do dalszego prowadzenia potrzebne jest Warden. 

16. CT stara się nie używać komunikacji głosowej podczas wydawania poleceń przez Wardena.

17. Nie ustawiaj się na drodze TT. Między innymi nie podchodź do terrorystów zbyt blisko prowokując go a następnie zabijając spowodujesz FreeKill'a!

18. Nie ustalaj linii przez którą TT nie może przejść na FD, możesz ich zabić gdy poczujesz się zagrożony.

19. CT musi spełnić ostatnie życzenie TT.

20. CT może zabić TT za to, że w późniejszym etapie rundy znalazło jego broń.

21. Nie otwieraj cel. Chyba, że pozwoli na to prowadzący.

22. Zakazuje się współpracy z TT.

23. Nie podchodź do TT na zasięg kosy. (tzn prowokacja)

24. Jeżeli są osoby chętne do CT z mutacją, obowiązkiem CT bez mutacji jest udzielić pierwszeństwa w CT/prowadzeniu.

 

 

 

§11 Ostatnie życzenie(lr):

1. Ostatni żyjący TT ma pełne prawo do życzenia. Chyba, że został ostatni na FD(oczywiście w takiej sytuacji FreeDay'a można zabić).

2. Jeżeli ostatni żyjący TT jest zbuntowany. CT nie może spełnić jego życzenia.

3. Ostatnie życzenie może obowiązywać w następnej rundzie, ale nie może obowiązywać w następnej mapie.

4. Możesz określić w jaki sposób ma być prowadzona następna runda, np. warden musi zaczynać każde zdanie słowami Bo Dis jest fajny... lecz warden nie musi zgadać się na coś co ubliża/obraża inne osoby lub jest przeciwne z jego poglądami.

5. Życzenie nie może obrażać innych osób.

6. Życzenie do którego spełnienia potrzebny jest admin nie może zostać przyjęte. (robimy wyjątki)

7. Jeżeli TT nie zdążył wybrać życzenia, dostaje wtedy w następnej rundzie FreeDaya samemu.

8. FreeDay może sobie otworzyć drzwi lub odpalić zabawę (np. skakankę). Może też poprosić o włączenie zabawy przez CT, ale CT nie odpowiada za jego śmierć.

9. Osoba może wybrać 1 osobę do FreeDaya lub wybrać FreeDaya dla wszystkich.

10. Na wybranie życzenia masz minutę.

11. Jeżeli TT nic nie mówiąc zabije CT to jest to traktowane jako jego życzenie. CT nie może uznać tego jako buntu

12. TT może sobie wybrać tylko jedno życzenie.

13. Jeżeli życzenie jest wulgarne, obraża czyjeś przekonania lub może budzić zgorszenie innych osób to może nie zostać zaakceptowane przez prowadzącego lub strażnika

14. Zakaz farmienia kredytów w jakikolwiek sposób. ( respienie kogoś kto wpisał FK tylko po to, żeby go zabić będzie surowo karane)

15. Za wygranie zabawy HnS Terrorysta dostaje FD w następnej rundzie.

16. CT NIE MOŻE specjalnie wychodzić z gry podczas życzenia : zabicie CT oraz 3 Minuty kontroli 
 

 

 

§9.JB ZABAWY:

Pierwsza/ostatnia i odwrotna reakcja - W pierwszej reakcji osoba która wykona polecenie jako pierwsza ginie, można zrobić zabawę bez zabijania czyli osoba która wykona polecenie wygrywa podobnie jest z ostatnią reakcją osoba co wykona polecenie jako ostatnia ginie + jeżeli się rozpocznie zabawę bez zabijania ostatnia osoba która wykona to zadanie wygrywa. (Zakaz używania zmyłek typu "hop" lub "pierwsza redakcja podskocz"). Inaczej się to prezentuje z zabawą w odwrotną reakcje. Mianowicie jeżeli poleceniem było kucnij to na logiczny sposób jest to podskocz i tak w drugą stronę jeżeli było podskocz to znaczy byś kucną.

Mistrz klawiatury lub Szybkie paluszki - Osoba, która napisze bezbłędnie słowo jako pierwsza, wybiera więźniów do zabicia, kucając za nimi, przeciwieństwem jest zabawa w "Krwawe słówka", czyli osoby, które napiszą bezbłędnie dane słowo giną.

Wyższy Spray- Zabawa polega na tym, że TT, który zrobi wyżej spray wygrywa

Nurek - Strażnicy wyrzucają do basenu pustą broń. Wiezień, który jako pierwszy ją znajdzie i odda, wygrywa.

Cytaty - Warden mówi cytat z książki/piosenki/filmu a zadaniem TT jest powiedzenie z czego to jest cytat. Oczywiście musi być to znana piosenka/książka/film.

Zdrajca - Jeden z CT zostaje zdrajcą ( musi to napisać na chacie drużynowym że nim jest ) a zadaniem tt jest odgadnięcie kto jest zdrajcą stając koło danego ct. Przeżywają ci którzy zgadną kto jest zdrajcą

Sajmon Mówi - Zabawa polega na wykonywaniu poleceń, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Zabawa musi być rozpoczęta takową frazą "Sajmon mówi rozpoczynam zabawę w sajmon mówi". Osoby, które nie wykonają polecenia Sajmona poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonują polecenia, które nie zostało poprzedzone ową frazą, giną. Warden rozpoczynając tę zabawę musi określić kto jest sajmonem (czy tylko warden, czy całe CT).

Co mam w ręku - W tej zabawie chodzi o to, że każdy z TT odwraca się plecami do prowadzącego. Prowadzący pyta co mam w ręku (m4, pistolet czy nóż) jeżeli trafi przeżyje jeśli nie to ginie.

Sąd - Więzień musi wywinąć się w sprytny/śmieszny pomysł z oskarżeń zarzucanych przez strażników.

Pary - Więźniowie na komendę/wystrzał prowadzącego mają wskoczyć na siebie, osoba bez pary lub osoba, która wykona to ostatnia ginie. Zabawa jest przeznaczona tylko dla nieparzystej liczby więźniów.

Mam talent - Więźniowie muszą zaprezentować swój talent (zaśpiewać, powiedzieć kawał itd.), osoba z najciekawszym talentem, który przypadnie do gustu strażnikom wygrywa (zakazuje się puszczania bindów itp, podkład do śpiewania można używać).

Karaoke - CT MUSI BYĆ PEWNE, ŻE WSZYSCY TT MAJĄ MIKROFON. Terrorysta musi zaśpiewać wybraną przez siebie piosenkę. Najlepsza osoba wygrywa.

Wojsko - Prowadzący tłumaczy więźniom co mają robić na daną komendę (np.: w tył zwrot oznaczać może obrócić się o 180 stopni, pozwala mu się także na mieszanie komend. To znaczy, że w lewo zwrot może oznaczać obrót o 90 stopni, ale w prawo). Jeśli osoba obróci się lub zrobi daną czynność kiedy prowadzący nie podawał co znaczy dana komenda ginie, nawet jeśli ta komenda jest jasna dla więźniów (np.: „obrót w prawo”).

Master szef - Więźniowie proponują co by zaserwowali strażnikom do jedzenia.Warden wybiera im np lunch/obiad/śniadanie itd. i wygrywa osoba z najciekawszym menu.

Quiz - Prowadzący lub osoba przez niego wskazana zadaje określone pytania więźniom, na które muszą udzielić odpowiedzi by przeżyć. W "Familiadzie" prowadzący dzieli więźniów na drużyny a w "Milionerach" prowadzący dodaje warianty a, b, c i d.

Wybitny skoczek – Więźniowie mają skoczyć do basenu w jak najbardziej ciekawy sposób.

Rymy - Prowadzący podaje słowo, a zadaniem więźniów jest zrymowanie go.

Odmieniec - Jeśli zostają 3 osoby na mapie CT mówi ,,Na strzał z mojej broni macie napisać na czacie 1 lub 2" Jeśli będą same 1 1 1 ginie ostatnia osoba jeśli będą same 2 2 2 ginie ostatnia osoba. Jeśli będą 2 2 1 ginie osoba która napisała 1 i na odwrót.

Prawda/Fałsz - Prowadzący zadaje pytanie do więźniów, gdzie pytania mogą mieć tylko odpowiedź prawda lub fałsz. Najlepiej robić tą zabawę na ruletkach gdzie są dwa kolory, w tym przypadku czerwony oznacza fałsz, zielony oznacza prawdę. Np. M4A4 posiada 20 naboi w magazynku, w tym przypadku więźniowie wybierają odpowiedź.

Kolorki - Prowadzący używa komendy !paintball. Prowadzący strzela w podłogę lub ścianę by pokazać paletę kolorów. Terrorysta wybiera kolor, następnie prowadzący oddaje trzy strzały, jeżeli pojawi się wybrany kolor przez więźnia to wiezień ginie.

Grypser - CT wybiera jednego z terrorystów a potem jedno  ze słów slangu więziennego, wybrany TT musi podać znaczenie tego wyrazu w mowie potocznej.

Odwrotność - CT pisze na czacie dane słowo a TT ma za zadanie w jak najkrótszym czasie napisać odwrotnie to słowo. Odwrotne słowo musi być w 100% poprawne (uwzględnione duże litery itd.)

Wesołe ranczo - Gra polega na tym że kto pierwszy napisze słowo lub zdanie wypowiedziane przez CT jest Farmerem. Reszta jest krowami (mućkami) farmera , którzy chodzą za nim na kucaka CT mówi co farmer ma robić Np. Krówki idą się za nim myć na basen i wtedy wymyśla się np.: jedna z krówek się utopiła i farmer wskazuję która wybrana krówka ginie. Potem np. krówki idą pojeść trawę (boisko, czy coś z trawą).

Zwierzęta - Osoba w CT zaczyna udawać jakieś zwierzę np: krowę, i tt który pierwszy napisze co to za zwierzę może wybrać osobę do zabicia.

Gorący ziemniak - TT dostaje pustą broń bądź bombę i kto będzie miał ją w ekwipunku o podanej przez wardena minucie ginie.

Niechciany żyd - Prowadzący wybiera 2 terrorystów tzw. żydów ustawia ich w 2 różnych miejscach i każe terrorystą wybrać kogo bardziej lubią - żyd przy którym będzie mniej osób ginie.

Owoc lub warzywo - Prowadzący podaje na chat'cie ogólnym 3 pierwsze litery jakiegoś owocu lub warzywa, a więźniowie muszą podać słowo (owoc lub warzywo), które się na takie zaczyna. Pierwsza osoba wygrywa zabawę

Regulamin będzie edytowany z biegiem czasu.

Całkowity zakaz kopiowania całego lub części regulaminu! Właściciel Cs-Porobieni.pl

Edytowane przez icon
Poprawki wizualne, drobne zmiany, usprawnienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...