Skocz do zawartości
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Podanie na Admina FFA#1 Hiszpan1

Hiszpan1

Rekomendowane odpowiedzi

Nick:  Hiszpan

SteamID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120149204/

Link do GameTracker:  https://www.gametracker.com/player/Hiszpan/51.83.214.203:27015/

Staż na serwerze:  gram od 2016/2017 roku ale gralem na wielu kontach

Czy dostałeś(aś) kiedyś mute/bana na serwerze?:  mutow sie pare zdazylo hah

Doświadczenie w byciu adminem:  doswiadczenia tak szczerze w administracji nie mam ale chce sprobowac swoich sil 

Znajomość SMX (komend admina) [w skali 1/5]:  1/5

Obowiązkowa składka co miesiąc (10zł): 

Oświadczasz znajomość regulaminów?:  tak. oswiadczam

Posiadasz sprawny mikrofon?:  posiadam

Mutacja [TAK/NIE]:  tak

Dlaczego właśnie Ty?:  dlaczego ja? mysle ze jestem naprwade smieszna osoba bardzo milo sie gra z ludzmi z ktorymi gralem sie zawsze smiali i jestem sympatyczna pomocna osoba

Kilka słów od siebie:  hejka chcialbym sprobowac sie dostac do administracji i sprobowac swoich pierwszych sil w administracji dzieki wielkie za poswiecenie czasu i sprawdzenie tego podania milego dzonka administratorowi ktory to sprawdza

• Legenda

Ja rozumiem, że jest mało adminów na serwerze, ale Ty masz na tym GT tylko jeden dzień. Jak sam mówisz, byłeś karany i to kilka razy, a poza tym nawet nie spełniasz wymagań. Nie napisałeś nic o składce, a jak wiadomo, kto jej nie płaci, nie ma admina. Jak dla mnie podanie albo zostało napisane, żeby zmarnować czas opiekunów, albo totalnie nie wiedziałeś jak się za nie zabrać. Tutaj znajdziesz prawidłowe GT KLIK! , a i one nie robi jakiegoś wrażenia.

Na ten moment jestem na kategoryczne NIE!

Edytowane przez VerSUS

• Zasłużony

Bardzo mi przykro ale kompletnie nie spełniasz wymagań nawet nie wiem kim jesteś .

Konto na forum czyściutkie założone tylko i wyłącznie pod podanie .