Użytkownik KOCHAMCYSIE Opublikowano 12 Października 2022 Użytkownik Udostępnij Opublikowano 12 Października 2022 (edytowane) Nick: KOCHAM CYSIE<3 Wiek: 19 SteamID: ID Steam: 76561199406284070 Link do GameTracker: https://www.gametracker.com/player/KOCHAM CYSIE<3/51.75.34.68:27015/ Staż na serwerze: 2 lata Czy dostałeś(aś) kiedyś mute/bana na serwerze?: nie Doświadczenie w byciu adminem: Znajomość SMX (komend admina) [w skali 1/5]: 3 Obowiązkowa składka co miesiąc (10zł): nie Oświadczasz znajomość regulaminów?: tak Posiadasz sprawny mikrofon?: tak Mutacja [TAK/NIE]: tak Dlaczego właśnie Ty?: chciałbym zostać adminem, dlatego że znam bardzo dobrze regulamin, jestem odpowiedzialny i byłem już adminem na innych serwerach dlatego jestem obeznany w sprawach adminowskich Kilka słów od siebie: jestem Sebastian gram w cs go od 5 lat na serwerach CS-POROBIENI gram od dwóch lat i czuje się odpowiedzialny do posady admina Edytowane 15 Października 2022 przez xNekus Texsass , Frosty i Buhcer AWP NS+BH 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weteran Frosty Opublikowano 12 Października 2022 Weteran Udostępnij Opublikowano 12 Października 2022 - składka -zły link do gt - brak doswiadczenia w byciu adminem -konto pod podanie Jestem na NIE! Buhcer AWP NS+BH 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...