Opiekun Discord Rimuru Opublikowano 2 Grudnia 2022 Opiekun Discord Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2022 (edytowane) Imię: Patryk Wiek: 19 Twój staż na forum: Ponad 2 lata Oświadczasz znajomość regulaminu forum?: Oświadczam znajomośc regulaminu forum Ile czasu dziennie jesteś w stanie realnie poświęcić na forum: Z uwagi na pracę większość czasu na forum spędzam na telefonie (ale to chyba nie problem, nie?). W domu, forum chodzi odpalone w tle, a tak wracając do pytania to ciężko stwierdzić ile dokładnie, myślę że będzie około 5h Czy masz jakiekolwiek doświadczenie w roli moderatora?: Takowego nie posiadam, ale kto nie zaczynał od 0? Gdzieś doświadczenie trzeba zdobyć. Dlaczego właśnie Ciebie powinniśmy wybrać?: Zapewnie znajdzie się wielu kandydatów (pewnie lepszych :)) , chciałbym nauczyć sie czegoś nowego a przy okazji zdobyć nowe znajomości, relacje na sieci. Tak jak już wspomniałem nie mam doświadczenia na tej roli ale szybko się uczę. Dodając coś o sobie to jestem osobą z poczuciem humoru, jednocześnie trudno wyprowadzić mnie z równowagi. Palce mnie już bolą od tego pisania, tak więc powodzenia wszystkim piszącym podanie na Moderatora!!! Minimum 16 lat, + Co najmniej 72 godzin na forum, + Konto na forum założone co najmniej pół roku przed napisaniem podania, + Rozpoznawalność i pozytywna opinia na forum, +/- (pewnie i tak nikt nie zna) Kultura osobista oraz poprawna polszczyzna, + Minimum 300 sensownych postów, + Brak ostrzeżeń na koncie, + Znajomość regulaminu forum. + Edytowane 2 Grudnia 2022 przez Sassan yeees , Zjarany_Papa_Smerf , H9_ i 3 innych 3 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...