Skocz do zawartości
⚙️ NOWY SERWER CS2 DEATHRUN+KLASY ⚙️ ×
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Regulamin Only Mirage #1-3


Dokirini

Rekomendowane odpowiedzi

  • Legenda
 

 

 

★ FFA Only Mirage #1-3 ★

 

 

 

1. Zasady ogólne

1. Gracz powinien zapoznać się z regulaminem przed rozpoczęciem rozgrywki na naszym serwerze.

2. Nieznajomość regulaminu nie jest usprawiedliwieniem w przypadku złamania któregoś z podpunktów zawartych w nim.

3. KARY. Łamanie zasad określonych w regulaminie jest karane. Długość kar przedstawiona jest w taryfikatorze, na dole regulaminu. Czas danej kary może być rozpatrywany indywidualnie do danej osoby, w zależności od wielu czynników, takich jak liczba otrzymanych kar za ten sam czyn lub wysoką szkodliwość danego zachowania.

4. REKLAMY. Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz reklamowania serwerów Counter-Strike, serwerów głosowych (TeamSpeak3, Discord itp.) oraz stron internetowych takich jak: strony internetowe o tematyce Counter-Strike; strony pornograficzne; strony hazardowe; własne strony internetowe; portale społecznościowe niezwiązane z Cs-Porobieni (Twitch, YouTube itp.). Zakaz dotyczy reklam na czacie tekstowym, czacie głosowym, w nickach oraz w TAG-ach.

5. OBRAZA. Na serwerze dozwolone jest przeklinanie, o ile wulgaryzmy nie są kierowane w stronę innych graczy. W momencie dopuszczenia się obrazy na którymś z graczy, administrator ma prawo zainterweniować, nakładając stosowną karę, podpartą podpunktem z taryfikatora. Za obrazę uznane może zostać zarówno używanie słów niecenzuralnych w stronę innych graczy, jak i życzenie śmierci, kalectwa, nieszczęść. Karane jest również używanie wyrażeń o tle rasistowskim, antysemickim, faszystowskim, nazistowskim, homofobicznym oraz obraza lub złorzeczenie osobom bliskim gracza. Używanie słów nieuznawanych powszechnie za wulgaryzmy, w celu znieważenia drugiej osoby, zostanie odebrane jako obraza, a dopuszczający się tego czynu zostanie ukarany.

6. MIKROFON. Czatu głosowego używać mogą osoby, które przeszły mutację głosu. W przeciwnym razie gracz może zostać wyciszony permanentnie lub do momentu udowodnienia administracji, że jego głos brzmi już dojrzale. Administrator może udzielić pozwolenia korzystania z czatu głosowego osobom, które nie przeszły mutacji głosu, tylko i wyłącznie w celu podawania potrzebnych informacji swojej drużynie, dotyczących rozgrywki.

7. PROWOKACJA. Zachowania prowokujące graczy do konfrontacji słownej, bądź innych agresywnych reakcji, są zabronione. Jako prowokację uznaje się wszelkie używanie wyrazów obraźliwych, poniżających, szkodliwych, powodujących niekontrolowane zachowanie lub wywołujących negatywne emocje. Wyrażenia typu "ez, es, essa, łatwo, bez oporu itp." także są odbierane jako prowokacja.

8. HANDEL. Na serwerze zakazane jest oferowanie wymiany, sprzedaży lub kupna czegokolwiek. W takim celu należy skorzystać z wiadomości prywatnej lub odpowiedniego działu na forum Cs-Porobieni.pl.

9. PROFIL. Zabronione są nicki, TAG-i oraz awatary, których treść jest wulgarna, rasistowska, antysemicka, nazistowska, faszystowska, urażająca uczucia religijne lub orientację seksualną. Twój nick musi posiadać minimum 3 litery (ew. liczby) - ułatwia to zbanowanie cheatera zmieniający nicki.

10. PING. W momencie, gdy ping gracza jest zbyt wysoki, gracz laguje, klatkuje lub w inny sposób uniemożliwia celne oddawanie strzałów w jego postać, administrator ma prawo wyrzucić taką osobę z serwera. Aby móc kontynuować rozgrywkę na naszym serwerze, gracz musi wyeliminować wszelkie problemy techniczne, niezwiązane ze złym działaniem serwera, a wywodzące się od niego (kłopoty z Internetem, niewydajny komputer itp.).

11. ROZMOWA. Czat głosowy oraz czat tekstowy służą do porozumiewania się ze sobą, w celu przekazywania informacji lub luźnej konwersacji. Nadużywanie obu czatów, spamowanie, krzyczenie do mikrofonu, puszczanie muzyki oraz bindów jest zakazane.

12. PODSZYWANIE SIĘ. Przy wejściu na serwer upewnij się, że Twój nick nie jest taki sam, jak nick innego gracza. W innym przypadku możesz zostać posądzony o podszywanie się, co skutkuje zmianą Twojego nicku przez administratora, wyrzuceniem z serwera lub czasową blokadą rozgrywki. Używanie TAG-ów przeznaczonych dla administracji uważane jest za podszywanie się.

13. ZGŁASZANIE. Zabronione jest używanie "y@" oraz nadużywanie "u@". Z pierwszego czatu ma prawo korzystać tylko administracja serwera. Drugi czat służy do zgłaszania niewłaściwego zachowania na serwerze lub ważnych pytań w kierunku administracji. Zgłoszenie ma być w formie krótkiej wiadomości tekstowej, treściwej, w której zawarte będą najważniejsze informacje, takie jak nick osoby zgłaszanej oraz powód zgłoszenia (np: "C3N obraża"; "C3N cheatuje"). Zgłoszeń należy dokonywać tylko i wyłącznie na "u@" lub w wiadomości prywatnej.

14. KRADZIEŻ GRACZY. Zachowanie zachęcające graczy do opuszczenia serwera jest zakazane. W zależności od szkodliwości takiego zachowania, gracz może ponieść konsekwencje większe, niż te przedstawione w taryfikatorze.

15. SPECT. Przebywanie w trybie obserwatora może negatywnie oddziaływać na działanie serwera oraz może prowadzić do braku możliwości dołączenia do serwera innych graczy z powodu ograniczonej liczby slotów. Przebywanie na "SPECT" dozwolone jest tylko w kilku przypadkach (np: AFK, sprawdzanie podejrzanego gracza przy braku obecności administracji). W przeciwnym razie zostaniesz poproszony o powrót do swojej drużyny, przeniesiony do losowej drużyny lub wyrzucony z serwera. Przebywanie na AFK powyżej pięciu rund, a także w przypadku, gdy na serwerze przebywa powyżej 20 graczy, jest niedozwolone.

16. ZASADY FFA. Serwer oparty jest o podstawowe zasady trybu FFA. Gracze z drużyny TT muszą dotrzeć na bombsite A lub bombsite B i podłożyć bombę przed końcem rundy (priorytet) lub wyeliminować wszystkich graczy z drużyny CT (opcja drugorzędna). Gracze z drużyny CT muszą udać się na zajęty bombsite w celu rozbrojenia podłożonej bomby lub nie dopuścić do podłożenia bomby, zawczasu eliminując wszystkich przeciwników z drużyny TT. Gdy liczba przeciwników jest przeważająca, a szansa na wygraną rundę jest nikła, gracz (lub gracze) ma prawo odmówić dalszego wykonywania celów, zmieniając swój styl rozgrywki na defensywny, aby zachować swój ekwipunek. W przypadku notorycznego łamania zasad serwera lub częstego niewykonywania celów mapy gracz może ponieść konsekwencje.

17. PODPOWIADANIE. Podpowiadanie na serwerze jest surowo zabronione. Niezależnie od tego czy ma ono miejsce na czacie tekstowym, czacie głosowym, serwerach głosowych, prywatnym czacie czy w innej formie, gracz nie ma prawa podpowiadać przeciwnikom poprzez podawanie pozycji członków swojej drużyny, ani dzielić się z przeciwnikiem żadnymi szczegółami, które pomogłyby mu wygrać rundę. Podpowiadanie z trybu obserwatora lub poprzez zmianę drużyny jest równie zakazane i w przypadku uzasadnionego podejrzenia, administracja może podjąć odpowiednie kroki i nałożyć karę.

18. BŁĘDY SERWERA. Gracza obowiązkiem jest zgłaszanie wszelkich usterek, glitchy oraz bugów, które zauważy podczas rozgrywki na naszym serwerze. Wykorzystywanie ich jest zabronione,dotyczy to wszystkich bugów, w tym strzykawek. To samo tyczy się wchodzenia na niewidzialne tekstury i inne miejsca, które wynikają z błędów serwera lub mapy. Gracz korzystający  nieodpowiedniego modelu postaci lub nadmiernej liczby strzykawek, spowodowanej między innymi bugowaniem ich za pomocą przebywania na SPECT, będzie karany według punktu 16. Taryfikatora

19. AUTOBALANS. Serwer co jakiś czas wyrównuje liczbę graczy w drużynach, aby utrzymać rozgrywkę na równym poziomie. W tym celu gracz po przeniesieniu zobowiązany jest do pozostania w nowej drużynie. Powrót do poprzedniej drużyny jest zabroniony, niezależnie od wyniku w meczu.

20. RUSHOWANIE. Na serwerze drużyna CT nie ma zakazu rushowania, jednak jest to uniemożliwione do ostatniej minuty rundy. Do tego czasu plugin blokuje przejście graczy z drużyny CT na teren zbliżony do respawnu drużyny TT. Po upływie minuty lub w przypadku, gdy przy życiu pozostaje tylko jeden członek drużyny TT, przejścia się otwierają.

21. AKTYWNY BAN. Gracz z aktywnym banem zostanie wyłapany przy wejściu na serwer i kolejno zbanowany. Gdy ban nie był permanentny, czas pozostałej kary zostanie podwojony. Gdy gracz otrzymał bana na drugim koncie, oba konta muszą odczekać do końca kary.

22. CHEATOWANIE. Używanie wszelkiego rodzaju zewnętrznych programów ułatwiających rozgrywkę (cheaty, skrypty itp.) jest surowo zabronione i karane permanentnym zakazem gry na wszystkich naszych serwerach. UWAGA: Prowokowanie administratora poprzez nadużywanie komend wywołujących zwiększanie się czułości myszki w grze, ciągłej zmiany nazwy gracza lub takich, które mogą imitować używanie innego zewnętrznego oprogramowania, jest zabronione. Administracja serwera ma prawo zbanować prowokatora za "cheatowanie". Ukarany ma możliwość odwołania się od kary na forum.

23. ODWOŁANIE OD KARY. W przypadku otrzymania niesłusznej kary na naszym serwerze, gracz powinien złożyć odwołanie od niej w jak najkrótszym czasie, w odpowiednim dziale na forum, stosując prawidłowy wzór. W innym przypadku odwołanie nie będzie rozpatrywane.

24. UTRUDNIANIE GRY. Zachowania utrudniające rozgrywkę swojej drużynie (takie jak: celowe rzucanie granatów pod nogi; strzelanie w sojuszników; celowe wydawanie różnych odgłosów w celu zdradzania pozycji członka własnej drużyny; kradzież broni; nadużywanie pingowania itp.) jest zabronione.

25. TEAMOWANIE SIĘ. Gracze przeciwnych drużyn mają całkowity zakaz współpracowania oraz unikania walki między sobą.

26. PISTOLETÓWKA. Podczas rund pistoletowych (runda 1. oraz runda 16.) gracz nie może używać broni innej niż pistolet, nóż, Zeus x27 lub granaty. Korzystanie z karabinów oraz strzelb jest zabronione.

27. GHOSTING. Gracze przeciwnych drużyn mają całkowity zakaz podpowiadania sobie na serwerach głosowych (TeamSpeak, Discord itp.).

28. POCHWAŁY. Gracze mają zakaz proszenia lub wymieniania się pochwałami z innymi.

29. PŁYNNA GRA. Gracze mają obowiązek grać dynamicznie zwłaszcza po stronie TT. Drużyna ta powinna atakować, a nie wyczekiwać graczy drużyny CT we wszystkich możliwych częściach mapy. Nadmierne kampienie i granie na czas będzie karane. Karą za to jest podpunkt 14 w taryfikatorze.

 

2. Administracja

1. DOBRO SERWERA. Administracja ma za zadanie utrzymywać porządek na serwerze, dbać o jego dobry wizerunek, pomagać graczom, starać się rozwiązywać zgłaszane problemy i odpowiadać na pytania dotyczące serwera oraz sieci. 

2. WSPÓLNE ZASADY. Administratora obowiązuje ten sam regulamin, który obowiązuje pozostałych graczy serwera, bez wyjątków.

3. REAGOWANIE. Administracja ma obowiązek sprawdzania czatu dla administratorów (u@) i bezzwłocznego reagowania na pojawiające się na nim zgłoszenia. 

4. UCZCIWE KARANIE. Kary nadawane przez administratorów muszą opierać się na taryfikatorze spisanym poniżej. W przypadku gdy kara jest zbyt długa lub nieuzasadniona, należy napisać odwołanie na forum; zgłosić to opiekunowi lub wyższej administracji. 

5. WYDŁUŻONE KARY. Administrator ma prawo nałożyć karę dłuższą (maksymalnie dwukrotnie) w przypadku, gdy gracz dopuszcza się regularnie tego samego, zabronionego czynu lub szkodliwość ów czynu jest wysoka. Należy pamiętać, że każda taka kara powinna być zgłoszona opiekunowi, a nieuzasadnione zwiększanie kar opisanych w taryfikatorze może skończyć się wyciągnięciem konsekwencji wobec administratora. 

6. BEZ UPOMINANIA. Administracja nie ma obowiązku upominania gracza przed nakładaniem kary. To w obowiązku gracza leży zapoznanie się z regulaminem oraz przestrzeganie go podczas rozgrywki na naszym serwerze. 

7. W UKRYCIU. Ranga wszystkich administratorów musi pozostawać w ukryciu. W przeciwnym razie widoczna ranga może utrudniać wykonywanie pewnych czynności reszcie administratorów. 

8. AKTYWNOŚĆ. Administrator ma obowiązek uczestniczenia w życiu sieci, zarówno na serwerze jak i na forum. Regularne wchodzenie na forum zmniejsza ryzyko ominięcia ważnych informacji dotyczących jego serwera. Regularna obecność administratorów na serwerze tworzy z niego miejsce przyjemniejsze i bezpieczniejsze dla naszych graczy.

9. KARANIE ADMINA. Administrator może zbanować drugiego administratora tylko w przypadku, gdy stwierdził u niego wykorzystywanie widocznego, łatwego w ocenie, zewnętrznego oprogramowania ułatwiającego rozgrywkę (cheaty, skrypty itp.). W przeciwnym razie obowiązkiem administratora jest niezwłoczne zgłoszenie nieodpowiedniego zachowania do opiekuna serwera lub wyższej administracji. Blokowanie komunikacji drugiemu administratorowi możliwe jest tylko i wyłącznie w przypadku, gdy ten dopuścił się reklamowania rzeczy niedozwolonych, które zostały wymienione w regulaminie. 

10. NIEOBECNOŚĆ. Każda nieobecność powyżej 3 dni powinna zostać zgłoszona w odpowiednim temacie na forum sieci.

11. UPRAWNIENIA. Wykorzystywanie uprawnień administratora w sposób niewłaściwy oraz faworyzacja graczy jest surowo zabroniona. Gracz powinien poinformować opiekuna serwera lub wyższą administrację w przypadku pojawienia się takiego zachowania.

12. DOBRY POWÓD. Administracja ma obowiązek uwzględniania w powodzie kary treść, którą można odnaleźć w taryfikatorze. Powód kary ma być oczywisty, zaczerpnięty z regulaminu. Za wszelkie niejasności i komplikacje, jakie nieodpowiednia treść kary może wywołać, odpowiada administrator, który tę karę nałożył. 

13. POZA SERWEREM. Administracja nie ma prawa karać gracza za czyny dokonane poza serwerem. (np. komentarz pod profilem)

 

III. Taryfikator

1. Używanie zewnętrznego oprogramowania, opisanego w powyższym regulaminie. - Ban permanentny.
2. 
Obraza lub złorzeczenie (w stosunku do gracza lub jego rodziny). - Gag/Mute/Ban do 8 godzin.
3. 
Reklamowanie niedozwolonych treści (opisanych w punkcie 4. zasad ogólnych, z wyłączeniem stron hazardowych). - Ban permanentny.
4. 
Reklamowanie stron hazardowych (w sposób opisany w punkcie 4. zasad ogólnych). - Kick/Ban do 30 minut. Gdy sytuacja nagminnie się powtarza. - Ban do 24 godzin. 
5. 
Utrudnianie gry swojej drużynie. - Kick/Ban do 30 minut.
6. 
Zgłaszanie nieprawidłowego zachowania na czacie głosowym lub tekstowym. - Kick/Ban do 10 minut.
7. 
Prowokowanie (opisane w punkcie 7. zasad ogólnych). - Kick/Gag/Mute do 2 godzin. Jeżeli sytuacja się powtarza nadmiernie Ban do 4 godzin
8. Nadużywanie mikrofonu przed przejściem mutacji głosu - Mute na tydzień lub mute permanentny. (za podawanie info NIE MA ŻADNEJ KARY!)
9. 
Używanie nieprawidłowych nicków, TAG-ów lub awatarów (opisanych w punkcie 4. oraz 9.). - Kick/Ban do 30 minut.
10. 
Puszczanie muzyki lub bindów przez mikrofon. - Mute permanentny.
11. 
Proponowanie graczom wyjście z serwera. - Kick/Ban do 30 minut.
12. 
Podszywanie się pod graczy lub administratorów. - Ban do 7 dni.
13. 
Wchodzenie na aktywnym banie. - Ban permanentny.
14. 
Niewykonywanie celów mapy lub nadmierne kampienie pomimo upomnień. - Kick/Ban do 30 minut.
15. 
Podpowiadanie. - Gag/Mute do 3 godzin lub ban do 30 minut.
16. 
Wykorzystywanie błędów i bugów serwera oraz wchodzenia na niewidzialne tekstury. - Ban do 3 godzin.
17. 
Zbyt wysoki ping, nadmierne lagowanie, klatkowanie lub inne problemy techniczne leżące po stronie gracza, które utrudniają rozgrywkę reszcie serwera. - Kick/Ban do 15 minut.
18. 
Nieuzasadnione przebywanie w roli obserwatora (SPECT). - Kick/Ban do 10 minut.
19. 
Nadużywanie czatu dla administracji (u@) lub nieuzasadnione pisanie na nim. - Ban do 30 minut.
20. 
Próba omijania blokady czatu. - Ban do 8 godzin.
21. 
Powrót do drużyny po ówczesnym przeniesieniu. - Kick/Ban do 30 minut.
22. 
Współpraca z przeciwnikami (np. gracze obu drużyn unikają walki). - Ban do 3 godzin.
23. 
Korzystanie z karabinów lub strzelb podczas rundy pistoletowej (runda 1. oraz runda 16.). - Kick/Ban do 30 minut.
24. 
Nadużywanie czatu tekstowego lub głosowego; używanie go w sposób niewłaściwy (w tym korzystanie z y@). - Kick/Gag do 60 minut lub ban do 30 minut.
25. 
Przebywanie na !AFK powyżej 5 rund lub w momencie, gdy liczba graczy na serwerze przekracza 20. - Kick.

26. Działanie na szkodę serwera - Ban permanentny (za zgodą opiekuna lub wyższej administracji).

27. Tuszowanie przewinienia, spam lub bezpodstawne użycie komendy do czyszczenia czatu - Ban do 180 minut.

28. Proszenie innych o pochwały lub wymienianie się. - Kick/ban do 15 minut.

29. Spamowanie komendami radiowymi. - Kick/Ban do 10 minut.

30. Komunikacja poza grą. - Ban permanentny

 

Regulamin jest własnością sieci Cs-Porobieni.pl.

Sieć zastrzega sobie prawa do niego. Kopiowanie, udostępnianie i wykorzystywanie regulaminu poza siecią Cs-Porobieni jest zakazane. Regulamin jest edytowany i aktualizowany na bieżąco.

Administracja Cs-Porobieni.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • BIGFLESH zmienił(a) tytuł na Regulamin Only Mirage #1-3
  • Dokirini odpiął/ęła ten temat
  • Legenda

Aktualizacja 29.06.2023 podpunktu 8 w taryfikatorze z:

8. Używanie mikrofonu przed przejściem mutacji głosu. - Mute na tydzień lub mute permanentny.

Na:

8. Nadużywanie mikrofonu przed przejściem mutacji głosu - Mute na tydzień lub mute permanentny. (Za podawanie info NIE MA ŻADNEJ KARY!)

 

@ Admin Only Mirage#1 FFA#1@ Admin Only Mirage#2 FFA#2@ Admin Only Mirage#3 FFA#3

@ Opiekun FFA Only Mirage #1@ Opiekun FFA Only Mirage #2@ Opiekun FFA Only Mirage #3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...