Użytkownik Tks Opublikowano 17 Lipca Użytkownik Udostępnij Opublikowano 17 Lipca Nick: ¿Tks? Wiek: 17 SteamID: STEAM_1:0:648028757 Link do GameTracker: https://www.gametracker.com/player/¿Tks%3F/51.68.135.111:27015/ Staż na serwerze: Około 3 lat Czy dostałeś(aś) kiedyś mute/bana na serwerze?:Tak muta na 30 min od Steza . Doświadczenie w byciu adminem: Z innej serwerowni . Znajomość SMX (komend admina) [w skali 1/5]: 4 Obowiązkowa składka co miesiąc (10zł): Tak Oświadczasz znajomość regulaminów?: Oświadczam Posiadasz sprawny mikrofon?: Posiadam Mutacja [TAK/NIE]: TAK Dlaczego właśnie Ty?: Jestem bardzo aktywnym graczem , często pouczam innych o nie przestrzeganiu regulaminu . Przez swoje doświadczenie i staż na serwerze oraz znajomość regulaminu , mógłbym przysłużyć się pełniąc rolę administratora . Kilka słów od siebie: Mam na imię Tomasz hobbistycznie uprawiam sport , trenuję piłkę nożną od 10 lat . Dużo czasu w swoim życiu poświęcam treningom oraz graniu w gry. Zawsze dążę do postawionych przez siebie celów . CRM , nat123 , cerq i 2 innych 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik CRM Opublikowano 17 Lipca Użytkownik Udostępnij Opublikowano 17 Lipca Na plus, póki co na pewno się przysłuży, za tę cenę ciężko byłoby znaleźć kogoś rozsądniejszego, także do póki sam chce, uważam, że trzeba z tego korzystać Tks 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Użytkownik WojtS Opublikowano 17 Lipca Użytkownik Udostępnij Opublikowano 17 Lipca Jestem na tak +staż +znajomość komend +składka +mikrofon +aktywność Żaden admin nie siedzi tyle na serwerze co tks :P Tks 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...